Lad vores transportstyringssystem AddSecure Logic TMS håndtere alle dine transporter via skyen.
Vi tilbyder et omfattende cloud-baseret transportstyringssystem til virksomheder, der ønsker at strømline deres drift, “order-to-cash”
Hvorfor vælge Logic TMS som dit transportstyringssystem?
Logic TMS tager hele ordrestyringsprocessen til en moderne cloud-baseret platform. Den er udviklet i tæt samarbejde med førende transportvirksomheder og hjælper transportledere til effektivt at løse hverdagens udfordringer inden for transportstyring og eksekvering af klimavenlig transport. Vores transportstyringssystem giver kontrol og sparer tid i hvert trin under transportprocessen, samtidig med at flådeudnyttelsen optimeres. Fordi Logic TMS er fuldstændig cloud-baseret, behøver du ikke installere det på enlokal server.
Lær mere om vores transportstyringssystem!
Planlæg en demoHvordan kan vores TMS få din virksomhed til at blomstre?
Omfattende løsning
Med vores one-stop shop koncept og standardiserede integrationer behøver du kun én leverandør til at administrere, organisere og analysere dine transportopgaver.
Gør transportplanlægning lettere
Automatisér ruteplanlægning og kommunikation med chauffører. Dette sparer tid og ressourcer i transportledelsen!
Ikke flere tomme ruter
Reducér tomme ruter og unødvendig kørsel med 6 % i gennemsnit og spar tusindvis af kroner om måneden på brændstof- og driftsomkostninger.
Find ud af din rentabilitet på forhånd
Beregn rentabiliteten af dine ruter på forhånd. Ved at vide dette kan du reagere på ændringer i fragtpriser og øge forretningens marginer.
Logic TMS fungerer rigtig godt til at optimere arbejdsgange. Planlægning af transport af temperaturfølsomt gods til en stor flåde kræver et effektivt værktøj, der håndterer mange skift mellem lastbiler & trailere og en pålidelig mobil platform for chauffører. Logic TMS dækker alt og meget mere.
Thomas Lund Brink, Kaj Madsen Fjelstrup A/S
Ordrehåndtering
Dette er hjertet af enhver transport. Her kan du oprette eller importere ordrer og holde alle data opdateret, herunder lastnings- og losningssteder, afsendte forsendelser og foreslåede trailere. Det giver dig gennemsigtighed, fordi vi registrerer alle ændringer foretaget af alle afsendere. Du kan også verificere dine dokumenter, beregne forsendelsespriser og anslå ordrerentabiliteten.
Ruteplanlægning og optimering
Det er hurtigt og nemt at planlægge en rute. Tildel ordrer til køretøjer, trailere og chauffører ved blot at trække og slippe. Optimer planlægningen og få et overblik over chauffør- og flådens tilgængelighed. Spar tid og kræfter med vores effektive AutoPlanner-værktøj, som foreslår den bedste rutekombination og beregner ruternes rentabilitet med et par klik. Skal du videresende forsendelsen til en underleverandør eller et søsterselskab, dækker systemet også denne proces.
Kommunikation med chaufføren og udførelsen af transporten
Send alle transportoplysninger og ruter direkte til dine chaufførers skærme. Hvis en rute eller et mellemstop ændres, vil ændringen straks blive vist for dine chauffører. Fra førerhuset kan chauffører rapportere alle vigtige hændelser, såsom: lastning, losning eller ventetider. Derudover opretter du en tjekliste til arbejdsgange for at guide dem igennem opgaven. Muligheden for at tage og sende billeder af dokumenter, som f.eks CMR, er effektivt, når du vil have dem tilgængelige på kontoret med det samme.
Analyse
Vores integrerede systemer viser detaljerede rapporter om afstande, emissioner, aktiviteter og mere. Analysér ruter med hensyn til rentabilitet ved hjælp af analysemodulet, der indsamler data om din virksomhed. Dette er en vigtig kilde for dig til at få indsigt i din virksomhed og dens rentabilitet.
Afregning
Baseret på information fra hvert trin i transportflowet genererer systemet automatisk data til faktureringsformål og eksporterer dem til videre behandling i dine virksomheds systemer.