Administrer alle dine transporter gennem et cloud baseret transportstyringssystem (TMS)
Vi tilbyder et omfattende cloud-baseret system til transportstyring til virksomheder, der ønsker at effektivisere deres drift.
Hvad er et transportstyringssystem?
Begrebet transportstyringssystem (TMS) dækker over en bred vifte af løsninger, der er tilgængelige i dag. Der findes mange softwareleverandører, og hver enkelt tilbyder forskellige funktioner. Nogle fokuserer på transportplanlægning, andre fokuserer mere på den administrative side, såsom ordrestyring og planlægning. Hos AddSecure er vi mere omfattende, vores Logic TMS dækker et bredt område indenfor transportprocessen, lige fra ordrebehandling, gennem hele planlægnings- og implementeringsprocessen, hele vejen til fakturering. Disse typer systemer gør det muligt at optimere hele flowet "order to cash". Målet er at øge ressourceudnyttelsen og være i stand til at styre bilflåde og chauffører så effektivt som muligt.
Lær mere om vores transportstyringssystem!
Flere oplysninger om AddSecure Logic TMSHvordan effektiviserer et TMS driften af din transportvirksomhed?
Skaber fuldt overblik og kontrol
Med vores one-stop shop koncept og standardiserede integrationer behøver du kun én leverandør til at styre, organisere og analysere dine transportopgaver.
Gør transportplanlægning lettere
Automatisér ruteplanlægning og kommunikation med chauffører. Dette sparer tid og ressourcer i transportledelsen!
Reducerer antallet af tomme ruter
Reducér tomme ruter og unødvendig kørsel med 6 % i gennemsnit og spar tusindvis af kroner om måneden på brændstof- og driftsomkostninger.
Beregner rentabilitet på forhånd
Beregn rentabiliteten af dine ruter på forhånd. Ved at vide dette kan du reagere på ændringer i fragtpriser og øge forretningens marginer.
Logic TMS fungerer rigtig godt til at optimere arbejdsgange. Planlægning af kørsel med temperaturfølsomt gods i en stor flåde kræver et effektivt værktøj, der håndterer mange skift mellem lastbiler & trailere og en pålidelig mobil platform for chauffører. Logic TMS dækker alt og meget mere.
Thomas Lund Brink, Kaj Madsen Fjelstrup A/S
Centraliseret ordreadministration
Dette er hjertet i dit administrationsarbejde. Her kan du oprette eller importere ordrer og opbevare deres komplette optegnelser, herunder lastnings- og losningssteder, afsendte forsendelser og foreslåede trailere.
Ruteplanlægning og optimering
Værktøjer til planlægning, ruteautomatisering og sporing af flåden i realtid for at forkorte leveringstider og reducere omkostninger. Tildelingen af opgaver udføres nemt og hurtigt ved blot at trække og slippe.
Kommunikation med chaufføren og udførelsen af transporten
Fra planlægningsværktøjet sender operatøren opgave- eller transportordrer, overvåger køretøjernes position og optimerer eller reviderer ruterne. Chaufføren sender sine ansættelsesoplysninger og arbejdstider samt den digitale fragtseddel/følgeseddel (f.eks. via eCMR) til kontoret via sin smartphone/tablet i bilen.
Overvågning og analyse af transportaktiviteter
Statistik er tilgængelig for et bedre overblik over forretningen: omsætning pr. periode og pr. chauffør, analyse af antal timer og volumen af transportordrer. Brug dashboards, der er skræddersyet til din virksomhed.
Afregning med automatisering af fakturaer og betalingssporing
Systemet, som anvender information på hvert trin af transportprocessen, gør det muligt at kontrollere fakturaer, inden de udstedes, at registrere og spore indkøb og at håndtere betalingsfrister.
Hvad skal du overveje, før du vælger et transportstyringssystem (TMS)?
Download vores guide, hvor vi giver dig 5 tips til at vælge et TMS, der passer til dine behov.
Download den komplette guide!